»

Friday, April 1, 2011

cara hilangkan stress berat...

oit.. korang kalau keje stress tak.. aku tak de la stress sangat kat opis.. sebab aku kadang busy... kadang tak..... tapi bila time aku kene buat coding pastu error.. aku stress berat.. berat dia sampai nak hentuk pale kat dinding... hahaha.. tapi kalau tak de keje sangat pun aku stress jugak..

tapi kat opis takkan la aku nak hentuk pale kat dinding kan?? macam la teruk benar keje aku.. ada je yang lagi teruk pada aku.. tak yah la nak beremosi sangat kan... jadi untuk menampakkan diri aku cool time stress, pastu nak prentend yang kononya tak stress, nak nampakkan diri aku ni sentiasa hebat je..kasi la koding ape pun mesti boleh punya.. ni la ubat dia...



nampak tak... game tumble bugs tu.... hehhee.. tapi sebabkan niat tak betul kan.. aku rase semakin stress.. sebab wa asek kalah je beb.. sehingga la semalam.. wa menang.... nah... ini dia...



nota kaki : agak-gak penulis stress tak sampai terhasil entry bodoh ni.. jawapan di tangan anda.. sekian...

0 comments:

Post a Comment