»

Thursday, December 30, 2010

linda the bridegroom.. hahaha

kalau tak sebab bola semalam mesti aku tak hupdate... huhuhu.. macam tak de kene mengena kan???.. mood uols... mood.. mood hati riang ria..

ok lah.. dah dekat sebulan la jugak entry ni berkepam kat dalam draff.. nak publish.. tanak.. nak publish.. tanak... malas sebenarnya nak upload gambar... edit bagai.. huh!!.. tetiba nak tabik spring kat blogger yang lagi super duper sibuk dari aku yang mmg rajin hupdate.. kalau haku nan hado.. update bila suka.. malas lantak ko lah labu... hehehe...

ok!.. back to tajuk entry kan.. 5/12 one of my colleague masa diploma dulu dah melangsungkan perkahwinan dengan jejaka pilihan hatinya.. dia org johor, husband dia pun org johor.. hahaha.. best kan... best kan.. aku pun nak.. org perak please ngorat aku boleh??.. mood sedang ingin bercinta... buang tebiat nak mampus..

let's the picture talk









Selamat Pengantin Baru Linda dan Suami... semoga kekal sehingga ke akhir hayat, semoga tabah menghadapi dugaan dan cabaran hidup bersama-sama.. sila doakan aku yang entah bila la ni.. hahaha.. long live

0 comments:

Post a Comment