»

Saturday, November 20, 2010

org belanja BR.. belasah je la

bila orang nak belanja korang cakap apa?? aku selalu jual mahal.. cakap tak nak.. hahah. muntoh.. tipu jek.. op koz la nak.. gila ko tak nak.. setakat ko nak belanja gula-gula duapulohsen pun aku ok je.. janji belanja...

ari tu g IKEA dah sesat kan?? jadi kawan aku ajak g makan eskrem baskin robin kat the curve dengan alasan nak ajar aku jalan.. erm... yolah tu.. tapi orang yang belanja tak ikut.. dia bagi duit jah.. heaven..heaven...

sampai je gedik-gedik nak makan kek daim.. kawan-kawan pun tak leh la nak buat apa.. redho je la ikut.. hehehe.. bukan kek daim je.. pasta sekali...
posim acara biasa.. tak buat rasa pelik cam baik sangat la pulok..

pasta ngan sos tomato.. nama panjang aku tak henggat

kek daim i super duper like

seperti biasa.. tabiat jin tak hilang lagi.. lepas setel makan kat ikea gerak g the curve pi makan aiskrem.. aku tak pernah la pi beli aiskrem ni sendiri.. selalu makan eskrem murah jah.. pastu dah feeling diva gila dapat makan eskrem ni...

belah kiri aku punya.. sedap sanat.. belah kiri norr punya.. puii punya la tak sedap.. kopi kauuuu.. sorry i bukan peminat kopi..

masa tunggu dayah beli mcd aku ngan norr sesi gambar-gambar jap.. tak sedia lagi dia dah snap.. ngoii la norr ni.. saja nak sabotaj aku yang cun ni.. dah ajak g ikea time aku pakai baju burok.. kalau aku pakai cun-cun korang ajak aku g pasar chowkit jek..


ok dah kenyang.. gumbira senang hati.. sapa nak belanja aku lagi.. sila roger ok.. konfom aku doakan korang lepas semayang lima waktu..MOTIFFFF

0 comments:

Post a Comment