»

Wednesday, November 10, 2010

i heart myMAK macaroni goreng and asam lapis-lapis lah!!

kejap.. kuar bilik.. lampu rosak + mouse hilang.. sedih.. tido dalam gelap...

ok..dah terang.. tadi baru je arrival from ipoh.. ceh.. macam nek flight jek. padahal naik kete yang dah nak mati roadtax.. (dush.. sedih lagi.. duit berterbangan).. masa balik tadi ada tapau macaroni goreng mak dengan harapan dapat mengalas perut pabila sampai di destinasi..

fuhh.. mmg sedap.. terangkat...dah pup pap pup pap makan
(macam tu ke bunyi makan) baru teringat nak tayang kat belog.. jadi ini je la yang den dapat tayang.. tinggal suku jek.. besok pagi kat opis bukak belog mesti terliur.. mesti nak balik kampung...mesti nak sedih.. mesti nak tgk astero.. mesti .. mesti.. mesti nak kene lempang... mengada sangat..sorry i terEMO sebentar...

tu dia.. abaikan muka tak cun ituh..eh.. tak nampak pung muka
nak sedih pun tak gune.. mg depan balik tuk raya haji... poyo macam tahun depan baru nak jumpa kan..ni satu lagi makan terfavorite gue (dah macam minah hindon)... influence dari mak la ni.. taste kita sama mak. u suka makaroni.. i pun suka.. u suka asam lapis-lapis.. i pun suka...i love u mak.. kita jumpa lagi raya haji..

nota kaki : ayat gila celaru.. dah macam entry tahap pelupusan sampah.. tapi gambar makanan aku suke

2 comments:

kak ita said...

cik nad,nak sikit kek tuh.tempting sungguh.

iraedora said...

kak ita.. bukan kek la.. asam lapis-lapis.. nak ke???

Post a Comment