»

Friday, November 5, 2010

Cerita Lawak 001

M : Kak!!!.. surat insuran dah sampai
K : ye ke... cepatnya... lambat lagi nak renew... dia tulis ape??
M : dia cakap insurans kene RM 1700
K : mak datuk.. mahainye.. lari budget ni... alamak.. hujung tahun dapat 500 tak leh la joli

terkejut badak bila nak 1st time renew kene banyak gila... stakat keta mesia takkan kene banyak cam tu... haish... pengsan noks nak bayar.. dah alang kepoh-kepoh aku pun mengkepochi la kat sume kawan-kawan aku.. siap meratap hiba yang kene renew insurans mahal..siap kutuk-kutuk syarikat insurans... siap sedih tak dapat joli hujung tahun... siap kawan-kawan aku duk ejek aku gune keje import.. import la sgt..

K : ish mak!!!... bankrup le kak mak..cube mak tgk skali lagi
M : jap... eh silap la... bukan 1700... rm 1173.40....
K : mak.. ape ni mak.. malu la.. akak dah mencanang satu doniaaaa.... malu.. malu...

aku siap kutuk takaful lagi.. maaf ye buk pak takaful... bukan salah aku.. salah mak aku...har har har har
dalam kemaluan dah mencanang satu doooniaaa.. hati kelegaan boleh menjoli duit wang ihsan... yahooo.. yabedabedoooo

nota kaki : cerita basi pun basi la.. nak cerita jugak.. cerita bulan oktober kooooo.. lawak tak.. lawak tak???... tak lawak.. nanti den coba lagi

nota kaki tangan : oh ye... ciken pox dah konfem... fuh!!.. lega sebab tak saiko... lega dapat MC.. tak lega sebab gatai-gatai/demam... tak lega-lega... nak exam la woi...

0 comments:

Post a Comment