»

Sunday, September 19, 2010

jambu belakang rumah

raya= rendang, ketupat, lemang, nasi impit, kuah kacang, laksa, bihun sup, aneka biskut..macam-macam lagi lah!!!

boring la macam ni kan.. tak raya pun selalu je makan laksa, selalu je makan nasi impit.. sebab dah boring makan makanan raya petang tu aku g belakang rumah tinjau-tinjau.. ada tak lagi jambu batu kat belakang rumah.. semenjak raya banyak jugak la sedara mara yang tibai buah jambu tu.. tadaaaa.. ini la pokoknya.. half je la... besar sebenarnya.. tak muat nak amek..

hehehe.. akhirnya ade jugak lagi.. ni yang baru masak kot.. jadi mmg rezeki aku la.. siap dapat yang kembar lagi.. tapi kecik la sikit.. tapi belasah je la.. tak dak biji.. terbaik dari ladang..

dah potong-potong nampak sedap gilakan.. bukan setak
at nampak je.. mmg sedap pon.. sehingga menjilat pinggan.. hahaha.. takda.. takda tipu ja.. mak kata potong jambu tak berseni.. ok la ni kan.. kang aku ukir bentuk KLCC kang lambat pulak nak makan... dah tak sabar dah ni.. nampak sedap gila.. kecur air liur cekkk...

nota kaki : aku rindu kampung halaman... sistem da la tgh hang ni.. aku pun hang jugak... hohohohohliaaaaw!!!

0 comments:

Post a Comment