»

Monday, August 9, 2010

mak nak ikot...

mak dah pulang ke ipoh semalam.. naik train shuttle dari KL sentral.. datang dengan satu beg.. balik 3 beg.. hahaha.. itu pun sehari je soping.. kalau 3 hari.. gandakan 3 je la.. duit pun sudah habis.. miskin sudah ni.. seb baik dah nak puasa.. save sket.. aku sedang nak lupakan jalan nak ke bazar ramadhan.. hehehehe

tau tak.. mase hantar mak tu sayu je hati.. ish.. kalau aku tak keje aku mmg aku ikut je balik ipoh.. tak tunggu pun train jalan.. sebab air mata dah berderai.. nak ikut punya pasal.. cait.. macam budak sekolah aje.. tapi naik je eskelator terus je berderai airmataku.. buat malu kat abg KTM jek.. uwaaa.. nak ikut.. nak balik lambat lagi.. tak suke.. tak suke


nota kaki :: mak, kakak balik merdeka ni.. nanti 30hb mak cuti yer.. kite buat kuih raya

0 comments:

Post a Comment