»

Tuesday, August 10, 2010

inilah ubatnya


ini la rambutan yang sangat ditunggu setelah bertahun-tahun.. bukan la tak berbuah dah banyak tahun.. setiap kali buah die masak aku tak balik kampung... bila aku balik je sume buah dah abes.. tak pun baru putik.. tapi kali ni dah masak mak bawak datang KL.. hahaha.. marilah melantak..

IRA, haritu kan demam makan durian kan??? har.. har..har.. ini la ubatnya.. si rambutan merah, si rambutan kuning dan si pulasan.. hek la ko ira.. ni dah batuk-batuk apa cer??... biar.. biar.. manje sangat ira ni... makan je.. sakit nanti pikir lain...

Q :: tadi ada cakap pasal pulasan kan?? mana dia ira.. (feeling ada org tanya kat formspring.. hahaha.. bajet glemer...)

A :: sorry la.. sebab pulasan very da sedap n manis.. jadi bila sudah abes baru teringat nak amek gambar... nasi sudah jadi bubur.. yang rambutan tu pun ade la sikit je.. tu yang snap 2 bijik tu je.. semangat nak update woh..

0 comments:

Post a Comment