»

Thursday, July 1, 2010

tergelincir kepatuhan by zahiril adzim

setelah beberapa kali membaca.. saya nak abadikan jugak kata-kata dia di blog saya.. supaya senang berada di benak fikiran saya dan memudahkan pembacaan saya..

Sedang jemari aku mengetuk papan kekunci ini, sipi - sipi cahaya terbitan mentari subuh sedang cuba menyelinap masuk menembusi ruang - ruang antara langsir yang mengatup tingkap di sebelah kiri pandangan mata aku.

Ah, matahari terbit lagi. Fikirku.

Fikirku lagi, apakah syaitan tidak pernah menghasut matahari supaya tidak terbit untuk sehari?

Tetapi, matahari belum pernah lagi ingkar suruhan Tuhan.

Aku? Manusia. Yang kadangnya tergelincir kepatuhanku. Kita juga. Tetapi Tuhan masih sayangkan kita semua sama seperti Dia sayangkan matahari.

kepada tuan punya belog..Zahiril Adzim.. maaf ambil tanpa pengetahuan anda..
saya begitu admire entry anda ini..maaf sekali lagi

0 comments:

Post a Comment