»

Friday, July 30, 2010

please respect me!!


what's friend for??...
seriously banyak kategori kawan dalam dunia ni.. tapi alhamdulillah aku selalu jumpe kawan yang ikhlas nak kawan dan bukan sebab apa-apa yang ada pada aku.. ada juga yang take for granted tapi berjaya ditendang dari hidup aku..har..har..har

ye.. aku sorang yang mudah dirapati.. i think.. banyak yang kenal aku cakap mula-mula saja aku ni jual mahal.. lastnya aku yang gila sekali.. oh.. itu mmg aku...

banyak org yang mmg nak jadi kaya zaman sekarang.. kalau setakat nak harap makan gaji mmg tak cukup.. banyak buat part time.. mcm-mcm lah kan.. salah satunya MLM.. MLM.. di ulangi MLM.. aku pun x de la pakar sgt pasal MLM ni..

boleh kalau nak naikkan taraf hidup.. usaha.. tapi boleh tak jangan paksa.. tolong la respect sket pada org.. kalau org tu taknak boleh tak lepaskan je dia.. apa maksud kau kalau kau nak pakse die jugak. nak jadikan dia downline kau dan nanti kau dapat duit.. gosh.. bodoh.. itu kawan ke??

please la belajar respect keputusan org.. kalau kau dah tak respect diri kau.. respect others.. jgn sampai hancurkan rumah tangga org lain.. apa yang kau boleh baiki lagi.. tiada kan???

p/s: sekadar nak share cerita aja... terjadi pada org yang terdekat dengan aku..
nota kaki : kawan aku pun penah nak jadikan aku downline die.. tapi aku tolak baik-baik dan die terima.. itu kawan OK

0 comments:

Post a Comment