»

Friday, July 23, 2010

i love sports

yehak..hiyak..hiyak... ish, itu dia aksi pemain handalan tgh beraksi di court badminton... hahaha.. tipu jek.. saje ah nak cite, semalam g tengok training badminton. Cidb ader sukan 4 penjuru tahun ni.. aku la pemain handalannye..haha.. aku?.. x yah la, baik tgk je.. memalukan kaum je kalau main.. bakat mmg x der.. tapi kalau netball x yah cakap la.. ehem-ehem... tapi kalau setakat futsal, badminton, gimnastik, renang ke.. hahaha.. x payah la.. stakat main-main kat kampung lawan ngan budak 12 tahun mmg ah aku menang. tipu-tipu sket je die dah gabra...

dah namanya nak g panas badan je.. kite mmg setiap tahun main sports kan, bile tahun nie tak main jadi sengal-sengal badan pulak.. netball tak de tahun ni jadi tak la pemainan yang aku boleh main.. janji semalam main berpeluh la jugak...

tapi tak stay sampai abes pun, satu sebab nak kejar solat maghrib, satu lagi mmg dah lapar banget.. aduih.. baru la nak fit sket.. tapi lapare la pulok.. ish kacau daun la perut ni.. kruk, kruk bunyi.. tapi balik konfiden ader nasi putih daging merah yang tapau dari opis.. ceh2x... ingat balik nak solat pastu nak belasah.. tetibe?? nasi aku hilang.. alamak!!.. rupanya aku tinggal kat surau mase nak tukar baju.. keciweee.... last2 dinner aku makan biskut ngan ayor teh aje le..

p/s: tetibe je nak cari pakwe yang suke gak sports, leh ajak deting main badminton ke, futsal ke, x pun ajak main netball... hahahaha.. ada yang nak x???

0 comments:

Post a Comment