»

Thursday, June 3, 2010

gathering chulanian 2010

Here we go!!!.. destination gathening kali nie adalah Lata Kijang...Tapah.. hurm.. nice view kan???Lata Kijang

awal pagi lagi dah berkumpul kat rumah farah.. amek barang-barang tuk kegunaan picnic n bbq.. breakfast skali.. gerak dari rumah farah 5 biji keta kalau x silap..n tunggu grup sue ngan norman kat limau bali.. sebelum konvoi ke umah yanie azam


ececeh..korang duk buat-buat rajin lak bile noni nak snap gambar

berenti kedai jap tapau makanan.. posing kawan-kawan..jangan tak posim

gerak ke rumah yani azam.. jumpe grup a'an n yanie azam.. terus gerak sebab farah ngan hanis dah tg kat lata kijang cop tempat.. hehhe..yang gerak dari KL tak tahu la bape kete.. n ader dtg sendiri naik moto pun x tahu bape org..sudah-sudah tgk ramai dah ader...

ok.. selamat datang ke lata kijang..heheh.. mule excited..gile baban
shahir zailan tu tak pasang khemah ye.. posim je lebih..

tempat yang farah ngan hanis cop mmg best la.. kat atas. n cukup besar tuk grup kiteorg yang ramai.. pasang khemah. n punggah sume makanan yang dibawak.. cam besa.. dak pompuan kemas barang.. dak laki nyalakan bara tuk bbq.. nice teamwork..luv korang k..i yang deco.. cantik tak??

baru sampai.. n separuh je dari bekalan kiteorg.. ader lagi neh
makanan lagik

jom makan..
bace doa dulu!!

sebenarnye kiteorg dah terjun dulu dah sebelum makan.. sambil dak laki bakar ayam.. ader grup pompuan dah mandi dulu.. mase kiteorg kemas barang, pasang tikar.. pun dak laki dah terjun dulu.. kire fairlah kan!! bile siap makan.. sume pun serbu...hahha

rugi rase tak snap gambar sume yang datang.. tapi mmg susah la.. sume ader tugas masing-masing.. n sume pun sibuk chit chat gosip sebab dah lama tak jumpe... hahha.. best sgt ader kawan yang happening n sporting camni.. raye nt kite konvoi okeh.. yang x dapat join.. tgk je la... jgn jeles.. kat fb penuh dgn kejelesan korang.. hahahha

malam kiteorg g tgk wayang cite prince of the persia.. pastu makan n lepak-lepak kat dataran.. nanti aku update kat next entry ok.. excited nak cerita pasal noneey the princess tuminah.. hahah

0 comments:

Post a Comment