»

Tuesday, May 11, 2010

menteri kewangan saya

beli baju.. beli baju.. bulan ni tak simpan pun lagi duit???.. alamak menteri kewangan aku dah bising.. nasib baik ayat cover baik punya...kalau tak mesti aku kene ceramah kewangan.... ade lah mak.. nanti kakak balik kakak kasik la mak simpan.. ader je rm100 tu.. x gune pun.. nampaknye balik kali ni kene terus bagi menteri simpan rm200 la.. tuk bulan 5 ngan bulan 6..

best gak ader menteri kewangan ni.. at least tak de aku jahanam duit haku kat jalan TAR.. ish.. ish.. kene cari keje jauh dari tempat soping neh..ni tempat keje sekarang sekangkang kera je dengan jalan TAR.. mane tak meroyan aku.. tapi semenjak study ni leh simpan rm 100 - 200 jer sebulan.. kalau dulu rm700 pun mak boleh noks.. nasib la.. pengorbanan

27/5 ni nak balik kg.. nak jumpe menteri kewangan tercinta.. huhuhu.. KELAaaaS.. gile ke aku nak ponteng.. kelas batal la woiii... yahoooo

0 comments:

Post a Comment