»

Thursday, May 20, 2010

mc stand for master of ceremony


today saya mc..bukan master of ceremony.. tapi dapat medical leave.. tapi aku pelik.. medical leave sepatutnya 'ML' lah kan.. biarlah... aku bukan pandai sgt pun..huhuhu.. aik macam gembire je.. mc tu mmg gembira.. tapi sakit tak gembira.. korang tgk je la ubat yang doktor bagi tu.. ade jugak mati tertelan bahan kimia aku neh.. tapi sehari cukup la.. aku boring tul duk umah lama2x...

pagi tadi mmg berat nak bangun.. demam ngan sakit-sakit muka dan kepala belah kiri. ni sume pasal bell palsy tu la.. aku dah cuak.. kalau kene serang balik tak ke aku kene benti keje.. senget tu muke.. dah kire dalam golongan OKU dah tu.. mintak simpang..

pegi hospital pun dalam 2.30ptg sebab malas nak pegi pagi-pagi.. demam memag best tido ah.. hahah.. tapi balik dari hospital aku punya niat jahat pun stat.. terus g wangsa walk mall tgk iron man.. tak yah bagi tau la kan.. mmg la best citer tu.. aku je yang baru terhegeh-hegeh nak tgk.. org lain sume dah tgk lame dah.. hahha.. ada aku kisah.. janji aku tgk..

sebagai balasan niat jahat aku muntah kat parking.. hahaha.. baru nak gerak g alpha angle nak tapau donut big apple.. tapi dah ader isyarat muntah bagai.. x yah la.. suke bebenor nak berlagak macam org sihat kalau sakit die ni.. hahhaha.. chow

0 comments:

Post a Comment