»

Saturday, May 15, 2010

durian.. i love it


org perak kalau tak makan durian mmg bukan org perak la.. lupa daratan.. x de jati diri.. tapi kalau tak makan tempoyak tak ape.. sebab aku pun tak makan.. hehhe.. memain je..x de smpi mcm tu.... org perak tak makan durian pun takpe.. heheh.. aku takut kene pelangkung ngan kwn2 perak aku yg tak makan durian.. hehe.


selalu kalau org perak mmg gile durian... mcm haku... bau je dah meroyan.. sikit py sedap wo.. dah tak pandang benda lain... mcm tadi pegi pasar malam nak beli makan.. sekali tgk durian dah x beli benda lain pun.. durian aje..

tapi sekarang bukan musim.. durian mahal.. nak nak dekat kl.. sekilo seploh hengget.. kalau musim kat perak.. mmg selonggok je seploh hengget tu.. tu pung dapat 5 6 bijik... kalau x de musim mmg nan hado kalau nak makan puas-puas.. setakat nak lepas gian boleh la..

aku paling terkinja-kinja sekali kalau balik kg pegi pasar malam.. tgk durian manyak giler.. x leh blah.. aku tiga 4 kali pusing.. lagi best kalau pegi ngan mak.. ish.. ish.. boleh pau.. tapi org yang mcm2x penyakit macam aku selalu mmg tak leh makan banyak.. ade je aku sakit.. sakit kepala..

ni besok kat kelas mesti aku sakit kepala.. panas lawan sejuk mmg tak bleh blah...

0 comments:

Post a Comment