»

Saturday, May 8, 2010

ai manis macam gule...

bukan aku nak bangga la.. bukan nak puji diri sendiri.. bukan la nak tunjuk kat korang.. tapi sumpah.. aku ni manis SANGAT... ntah ape la manis sgt kat aku sampai semut mut mut tu nak geget aku.. hesh.. geram tul.. tangan die gigit.. kaki die gigit.. nak kate ada benda manis dalam bilik haku x der.. puas aku check.. tak de..semut itam yang biasa2x je tu dah pandai main geget2x plak...

tak salah lagi.. aku la SI MANIS tu.....
siap kaw semut.. aku jumpe cara nak bunuh kaw abes la kaw...GERAM!!!!!

siap lah kau si semut.. aku jumpe kaw.. sekelip mata kaw mati

0 comments:

Post a Comment