»

Friday, April 2, 2010

i bukan sesat.. i saje pusing-pusing

ayat x leh blah kan.. hahaha.. tadi after abes training kat bangi aku terus gerak g opis.. nak setelkan sket keje... almaklumlah.. x masuk opis sudah 1 mg harus la ade keje.. sbg org penting la katakan.. hahaha... buat2x keje.. pastu sorang2x stat balik.. kije aku tak siap lagi neh...

tapi lepas en abu balik aku cool lagi buat keje.. tapi 1/2 jam je tahan.. pastu.. takut aku.. dah la dorang penah cite mcm2x.. x mo.. x mo mengalaminyer... erm.. mase smpi ade la borak2 ngan kak fizah.. ty die pasal jalan nak g jusco AU nak ikut akleh.. aku neh mmg x familiar sangat jalan kl.. tapi buleh la... dah duk nak dekat 2 tahun dah.. sebenarnye leh je lalu area rumah aku nak sampai jusco tu.. tapi aku malas nak rempuh pasar keramat...

jadi feeling diva abes la nak ke jusco naik akleh.... walaupun kene bayar tol rm1.50.. aku sanggup.. tapi disebabkan bengap bace direction kat roundabout... org suh masuk jalan 9 aku p masuk jalan 3.. hahha.. terpakse la aku tempuh jem nak uturn balik... hahaha...

bengap... tapi atleast aku sudah tahu jalan ma... nanti leh berlagak macam expertise gile jalan KL.... sekian... berita lawakING...

0 comments:

Post a Comment