»

Tuesday, April 13, 2010

for the 1st time

aku join koir tadi.. hehhe.. lucu la plak.. tapi best.. at least dapat gak aku hilangkan stress keje kat opis.. dengan semenjak dua menjak ni menjadi2 org tu x suke aku... ntah la.. kesian gak aku neh.. bukannye aku kacau die pun.. tapi dengan aku jugak die nak cari pasal.. tapi x per la.. sebagai org yang sedar diri.. aku go on n on je la... biar la ape die nak kate.....

hah!.. berbalik pada koir.. today aku 1st time training koir... hahha.. serius fun.. banyak gak gamba yang disnap.. tapi sume dalam fon noor.. nt aku mintak sama die.. nt aku upload yer.. hehe..lagi pun latihan koir ni ade lagi 3 bulan..jangan hari kejadian nt sore aku hilang.. ni pun ader macam rase sakit tekak je ni.. huhuu

0 comments:

Post a Comment