»

Sunday, April 4, 2010

cintai aku apa adanya

ceh tajuk entry nak jugak hebat... dah macam lirik lagu.. cet nak muntah aku... hahaha... berjiwang karat la pulak... tak tahan... ira sudah jiwang... bukan la.. bukan la.. aku nak cerita pasal aku dah jatuh cinta pastu nak mintak kekasih hati aku ni mencintai aku.. hahah.. tu bukan kalau ader pun entry tu mesti korang gelak guling-guling.. hampeh
alkisahnye aku ader la terjumpa kawan aku kat pasar tani ritu.. excited la jumpe kawan la.. korang tak tahu aku ke.. mmg koya la kan.. dan dengan excited tu la terkeluar dialog drama swasta dipasar tani

kawan :: eh ira.. sudah kurus la.. ni mesti ader pakwe.. dah cun...

erm.. aku pun nak je ngaku.. a'ah.. sudah ader pakwe tinggal nak tunang je.. ahaks.. kejam je aku kalau cakap cam tu.. konfom la kau tak de pakwe... hahhaha.. tapi adakah aku kene jadi cun baru leh ader pakwe.. siot je... aku x nak la dicintai sebab paras rupa.. aku nak dicinta kerana aku adalah.... .. tidak lebih dr 180 patah perkataan.. huhuhu... pandai2x la smbg
korang.. aku single lagi.. x laku ngan x der sape nak.. korang tolong carikan.. duit hantaran aku bagi komisyen 5%... kalau hantaran aku 50ribu aku up lagii .. jangan risau boleh runding


kalau dapat yang ni ok gak.. dalam hati ada taman...wooo

0 comments:

Post a Comment