»

Tuesday, March 23, 2010

settle down

masa mula-mula datang kl mmg takut sgt.. ye larr.. nak try hidup sendiri.. dulu datang keje naik bas.. huh.. mmg macam2 bau la.. pastu up sket.. naik moto.. skang up la sket lagi.. alhamdulillah... rezeki murah...

tapi dah dekat 2 tahun aku cube pujuk diri aku tuk adaptkan diri dengan suasana kat sini.. dan selama ni jugak la aku berpura2 seronok di sini.. sah.. aku mmg x seronok kat sini... aku pun x tau kenapa.. tapi jiwa aku bukan disini.. aku cube isi mase kosong aku dgn study.. mmg dapat degree impian aku.. tapi skrg aku dah setkan time tuk aku disini.. abes degree aku ingat nak cari keje tempat lain.. bukan kat tgh2x kl... aku nak settle down..

aku kalau boleh nak sgt duduk ipoh.. aku nak jage mak abah aku... harap2 tuhan dengar doa aku.. sebab siblings aku pun x ramai.. jadi aku volunteer nak jaga dorang.. if kalau dah kawen pun nt nak duduk dekat ngan dorang.. leh senang aku jenguk...tapi ntah la...

aku ni jenis family type... aku x de la manje sgt.. tapi aku neh sket2 mesti nak tepon mak aku... padahal x de aper pun.. aku rase mak aku is the best fren eva... huish.. rindu plak.. lagi 2 hari nak balik kg neh...kdg2x heran gak tgk sedara mara aku yang merasakan aku 'idola' dorang sebab dapat duk kl.. hahhaa.. kalau aku duk kl.. aku nak pegi... lepak sana... lepak sini.. dorang la kate.. tapi aku balik keje terperuk je kat rumah..

aku slalu cakap kat diri aku.. bersusah2 dulu bersenang2 kemudian.. harap2 betulla

nota kaki :: mmg betul2x x de mood nak keje kat situ lagi.. tapi x tau naper.. huh!!!.. xde sape buat salah kat aku pun...
nota kaki tangan :: kali ni mmg down betul la.. uselesss.. syaitan... pergi kau

1 comments:

chenta said...

aku pun tak suka duk melaka ni.. :(

Post a Comment