»

Wednesday, March 10, 2010

tido banyak

huh.. tak tahu la ape yang penat sgt.. nak kate keje menimbun kat opis.. hahha.. jgn tipu.. x der la menimbun.. boleh je ko melepak sembang sini sane.. nak kate stress sebab nak balik kg... a'ah.. aku rase tu la sebabnye.. huhuhu.. sabar.. 2 minggu je lagi abes kelas.. pastu bersuko rio la ko sekejap.. pastu jgn nak menggatal bersuke ria sekarang....

balik je keje dgn semangat nak tgk Na O Mei.. last2x naomei tu yang tgk aku.. hari2x aku duk mengadap naomei.. tapi heran aku tak tahu lak ape jalan cerita die.. (hahahah... dah ko tido kan ira.. lagi mau berangan macam pengikut setia).. sudeh...

aku stat tido bile cite naomei stat.. tu yang aku frust tu.. nak bukak mate tak leh.. mcm kene gam... pastu aku tido smpi la nak abes waktu maghrib.. bgn solat aku smbg tido balik smpi la 9.30.. baru terhegeh2x nak mandi malam.. ni kalo mak aku tau ni.. abes aku..

dah la batuk tak reti2x nak baik.. kepala la malam selalu sakit sebab banyak kene angin.. senget ko jgn buat hal... hahahah.. kaki plak asek cramp je.. dah mcm ibu mengandung 9 bulan.. hahhaha.. aku muda2x banyak penyakit.. haish... budak2x zaman sekarang.. apo nak jadi weh.. tobat2x


nota kaki:: aku gagah gune berukband yang mintak kat kak haidah kat opis tadi.. hahha.. ok gak berukband maxis ni.. lebih kurang wimax je.. siap ko wimax.. nt aku tukar ke maxis baru kau tahu...

0 comments:

Post a Comment