»

Monday, March 22, 2010

down

sepanjang aku smbg degree mmg ni minggu yang paling aku down.. dengan result OOP yang hampeh.. dengan struggle test network tapi x faham2x... sume sebab badan x sihat.. aku selalu over sensitif bile aku x sihat.. hurm...

tapi mmg frust sgt bile kite study n kite tak dapat result yang ok.. bukanlah harap result yang gempak sgt (sebab x la study bermati-matian).. harap ok je.. tu pun x lepas.. sedang subjek yang kite tak study pun dapat ok.. tapi mmg sedih.. mungkin otak aku lembap sgt2x... stress betul...

mmg time2x macam ni aku perlu sgt balik kg tuk settle down dulu perasaan aku... susah nak cakap bile kite frust ngan diri kite...aku mmg sgt perlu muhasabah diri aku... bukan x pernah lalui situasi yang lagi teruk dari ni.. tapi betul.. kali nie betul2x down.. nampak macam ok.. tapi aku x langsung rasa ceria.. rase lost.. rase ni bukan diri aku...

aku harap lepas aku balik kampung mg ni aku dapat semangat baru.. aku buat ni semua untuk diri aku.. jadi aku jangan pikir halangan2x lain yang boleh membantutkan impian aku... banyak dah aku berkorban.. duit, masa, kehidupan....

ira jangan putus asa... chaiyok2x...

nota kaki :: sedang menasihati diri sendiri

0 comments:

Post a Comment