»

Wednesday, March 10, 2010

aku soping tudung... bankrup sudeh!!!

7 helai sebenarnye aku beli.. apsal kat gambar ader 6 jek.. hahahha.. 1 tertinggal.. ader atas katil..

menunjuk sket.. hahhaha. thai silk.. 1


lycra kale ungu... test pakai dulu seblum bg mak.. huhuhu


ni kain cotton tuk aku.. ikut trend la konon..

nak hambek.. kalau mood baik sampai 3 entry aku publish.. sebenarnye yang 2 before this aku dah tulis simpan dalam draf.. yang ni je terhegeh2x baru nak tulis.. siap amek gambar pakai bju kelawar lagik.. huhuhuhu... x de keje.. tido la wei.. ko meroyan hape.. ira bermonolog...

nota kaki :: org pening la bace blog sewel ni ... hahhaha.. pasan.. sape bace blog ko ira.. ko sorang je setia bukak hari hari... hik hikhik...(uish.. kat hot ade lagu ziana.. layan...siapa diantara kita yang dulu memula sengketa.. lalalalala)

nota kaki tangan:: henpon cap ayam.. paham2x je la....

pst:: aku ade beli lagi 5 tudung kat mak.. lum smpi lagi.. nt aku menunjuk ok....hahha


0 comments:

Post a Comment