»

Wednesday, February 10, 2010

murah rezeki

argh.. sebenarnye dari tadi duk merenung monitor.. banyak sgt menda yang bermain kat otak.. semua rase macam nak kongsi kat blog...

mula dengan cerita happy lah kan.. mg ni rezeki mmg murah.. tau2x je aku mmg pokkai bulan ni.. hahhaha.. rezeki kan.. jgn ditolak.. semalam berjaya paw abg wan belanje mcd... n yang bestnye aku bukan paw tuk aku sorang je.. satu department it dapat koo... huhuhu.. mmg marveles la skill paw aku.. kira tahap berjaya la kan...hahah.. yang tu aku bangga... dah alang2x murah rezeki.. tadi ader meeting dept it.. belum mula meeting sume dah melantak nasik lemak tangling... pastu tghari ader makan besar jugak.. wah.. kari kepala ikan., ayam berempah, sotong masak merah, papadomm.. .. desert n ulam2x...ish mmg banyak la kan.. ... esok NOR plak nak belanja breakfast.. heheh.. gemuk la aku..

actually mg ni mmg dept kite mmg meriah.. lately dapat rase keseronokan..

n yang sedihnye.. nak cakap sedih ke?? actually im happy for her.. ofismate aku... diana dah hantar surat resign n oficially resign awal bulan 3.. mesti la rase sedih kan... tambah2x... die org pertama yang jd kawan aku kat cidb... die jugak jiran seblah rumah.. jiran seblah tempat duduk.. g keje same2x... breakfast.. n banyak la walaupun baru nak 1 1/2 tahun kenal... tipu la kalu kate aku nt x rase pelik.. ye la.. nt sume kene buat sorang.. x de teman.. tapi its ok.. mungkin itu rezeki die.. aku doakan yang ko sentiasa murah rezeki.. n yakin dengan keputusan yang ko dah buat.. sorry for everything.. ko tau la.. aku mmg jahat sket.. nakal.. emo.. suke cakap kuat... suka menyakat.. sorry for everything yang x baik jadi sepanjang kite kawan.. jgn lupe aku tau

nota kaki : skali lagi ira berjaya buat entry rojak... cayalah!!!

0 comments:

Post a Comment