»

Tuesday, January 5, 2010

selalu di hati hanyalah dirimu

"nadirah ape awak rase".... tetibe je aku rase cam tersedar dari lamunan.. eceh...ayat x leh blah.. hahah.. nampak sgt aku mengantuk mase meeting petang tadi.. hahha.. tetibe bos tanya pasal pendapat aku pasal fresh graduate.. mmg menampakkan terkial-kial aku menjawab.. hadoi.. bos slalu je ajak aku join meeting yang aku x tahu sepatah haram pun.. dah la yang masuk meeting 4 org je termasuk aku.. dah sah la nampak sgt kebiolan aku dalam tu.. hahhaha...

ye la.. aku bukan pengurus.. jadi kdg2 aku x tau sgt ape dorang cite.. jadi mak nenek tunggul la kat situ.. ngantuk.. hahaha.. bos kecik aku pun cuti seminggu.. mmg nak tak nak.. aku kene standby ler... aduyai.. aku mmg fail la bab2 neh..susah jugak bos dah aim neh... nak buat jahat susah.. tapi nasib baik aku budak baik.. jd x de la keje jahat aku nak buat... huhuhuhu.. sila la percaya...

hah.. cinta balqis dah nak abes dah kan.. aku x dapat expect ending die.. aku suke la die jumpe balik husband die.. tapi aku kesian kat hasan ngan marlisa... hahaha.. ni pun aku nak pikir ke??? lirik lagu kat bawah best... ost cinta balqis.. sedang menangkap telinga aku.. layan beb.. nak donlod pandai2 la carik kat 4shared.. x kan nak kene ajar kan?? kwn2 aku lagi hebat kot...

Rama - Takkan Pernah Menyerah

Aku sedari engkau pernah dengan dirinya
Dan didalam hatimu Masih ada namanya
Mohon izinkan aku untuk mendekati dirimu
Dan menyakinkan engkau Bila ku mengharapmu

Walau aku harus Seberangi lautan
Dan mendaki gunung tinggi Ambil bintang untukmu
Walau aku harus Mengintari bumi
Mencari sesuatu yang bisa Membuatmu tertawa

Reff :
Bagaimana caranya agar engkau mengerti
Yang selalu dihati hanyalah dirimu
Sudah berbagai cara telah kulakukan
Walaupun harus terjatuh aku tak akan pernah menyerah

Hari berganti seiring dengan kumencoba
Mendapatkan hatimu Mendapatkan cintamu
Namun yang kau berikan Tetap diam dan membisu
Tapi aku tak akan pernah mencoba

(kembali ke reff)

0 comments:

Post a Comment