»

Thursday, January 14, 2010

sebab kau lah

aku x tahu apa pandangan ko pada aku... tapi ni pandangan aku pada kau... aku x tahu ape masalah kau sebenarnya.... atau aku tak tahu ape salah aku sebenarnya.... tapi kata2 atau ayat yang kau slalu cakap atau buat kat aku buat hati aku yang duduk dalam salji tetibe lebur bak kene lava...

apa masalah pada kau... apa yang kau dengki pada aku... eh!!!.. aku x cantik pun, kulit muka pun kasar macam berus kuali... tinggi besar macam giant.. kulit pun gelap... jadi.. apa masalah kau??? nak kate aku pandai pun x jugak.. aku bengong jugak.. pointer mase sem lepas pun nyawa2x ikan je... tu pun kalu x de oksigen mati jugak ikan aku... nak kate aku pandai bersukan pun... terbukti.. aku lawan dart.. aku KALAH sume game... mmg dasat... tapi aku tak malu.. sebab aku mmg x pandai main pun...

tak pun kau tgk aku kasar... brutal.. cakap macam jantan.... jalan macam gangster... ko pun boleh cakap sesuka hati.. aku mmg lame dah pendam sume ni.. kau mmg x de la herdik aku.. tapi ayat kau tu mmg pedas..

kau pun tahu kan.... aku mmg lembut hati.. aku mmg marah cepat sejuk.. tapi bile setiap kali jadi macam ni.. aku pun tahu penat.. tolong lah.. aku dah penat la.. bagi aku duduk diam n x de masalah ngan kau lagi boleh.. kan kau lebih segalanya dari aku.. apa yang kau takutkan???

jgn risau.. aku bukan anak datuk atau tan sri... bapak aku polis biasa je.. mak aku pun keje kerani je.. kalau nak beli aper2 pun kene kumpul duit sendirik.... aku org biasa je.. kau jangan risau k...

nota kaki :: kalau terasa.. kau la orgnye.....


0 comments:

Post a Comment