»

Friday, December 25, 2009

redha je la

gile tgh malas.. mood mmg x der.. rase nak balik kg je.. tgh marah.. tgh geram.. hurm.. sabar ye ira.. sometimes mmg jd masalah pada diri kite bile kite terlalu memikirkan perasaan org lain.... dan org tu x penah peduli pun perasaan kite.. hurm.. takdir kan.. semua dah tertulis.. kdg2 dalam hidup mesti ade rencah.. kalau everyday sme je sure boring.. i accept it... anggap itu experience dalam hidup.. n jumpe macam2 jenis org yang kite cube nak paham tapi x dapat memahami... kadang2 kite rase kite mmg dah cube yang terbaik.. tapi mungkin x de rezeki... kadang kite mmg kene susah untuk senang kan.. mungkin ini kesusahan yang tgh aku lalui.. aku redha... Ah.. tuhan je tau apa yang ader dalam hati aku... TUHAN... tolong aku


aku rase nak g tempat ni la... kat mane yer???


0 comments:

Post a Comment