»

Monday, December 21, 2009

Avatar



actually before ni.. x penah tahu pun filem ni nak kuar.. n tak tahu pun nie cite ape.. alkisahnye... mase nak tg train mak pukul satu.. lepak la dekat kfc kat kl sentral.. bace paper n borak2 la sket kan.. pastu kalu paper ahad musti la ader review pasal filem...

bace je perenggan pertama review filem tu.. terus macam nak tgk sgt cite tu.. padahal belum tahu sinopsis lagi.. sebab mmg jarang start review org terus puji.. mesti cakap.. biasa la.. ok la.. bleh dibaiki la.. tapi avatar ni mmg lain.. jadi dgn tergesa2 selak plak cari jadual wayang tgv..

dah alang nak balik rumah lalu klcc.. terus je singgah.. lagi pun sampai awal kat umah pun buat pe.. sume keje dah setel.. jadi dengan jeans.. baju tshirt sponsor n selipar putih yang tapaknye dah itam.. aku pun buat muka slamber g KLCC....

beratur mmg panjang ah!!.. x hengat.. tapi sebab aku g single mingle x de la susah sgt nak dapat seat.. tapi dapat seat bawah la jugak.. hamek ko.. sape suh ko lambat.. series.. mase mula2 masuk panggung aku nak tido.. rase macam x best je cite avatar ni.. ntah cite ape je.. siot je.. tapi...

avatar mmg superb la.. aku rase ni cerita yang paling best giler aku pernah tgk tahun 2009 neh... aku semacam nak g tgk yang 3d version punyer je.. hadoi.. mmg best la.. sampai aku x leh cite langsung kat sini.. korang nak tau g la tgk.. aku speechless.. mmg betul la.. org barat neh fikiran dorang sgt la jauh.. grafik n gamba pun sgt la cantik.. kalu keluar vcd ori.. aku nak beli

0 comments:

Post a Comment