»

Monday, October 19, 2009

S stand for???


mmg sejarah betul la... hahahahha.. bangge gile aku bile menang main game nih.. dah la time main ni aku duk dalam lab depan sekali... pastu lecturer tgh bagi tips tuk final exam.. dan buat julung2 kalinye aku menang... kat umah aku main hampeh... skali pun x menang.. mungkin kene main depan dr kot.. baru dtg feel... hahha sudeh... mengarut jer...

kat facebook kat ade mcm2 kuiz.... perlu ke cite.. org lain lagi expert facebook dr ko la ira... hahahah... aku ade la jawab satu kuiz ni... n resultnye seperti dibawah.. aik macam tahu2 jer... hahhaha... harap2 masin la mulut kuiz nie.. hahahha.. bleh ckp cmtu... ni kuiz je kan.. mungkin sebab nama aku pun mula dr huruf S kot.. sila la jgn nak perasan... banyak lagi keje dr memperasankan diri.. huhuhu
... ish.. gatai..


nota kaki : tapi x salahkan kalu perasan??? hehehhe.. nak jugak...

0 comments:

Post a Comment