»

Wednesday, October 7, 2009

rajin eh

aku nie ada satu habbit... kalau dengar je lagu sesedap.. especially lagu inggeris.. aku mesti donlod n cari lirik pastu nyanyi lagu tu ulang2 kali sampai lebam..dalam otak aku neh bape banyak lirik lagu dah aku hapal.. tapi lagu aku suka je la.. kalau lah aku study pun macam ni ... konfom aku dapat 4 flat.. hahahha.. sure dapat anugerah naib canselor.. tapi ....

erm.. tadi aku g training futsal kat sport 7 wangsa maju... x leh nak kate ape la.. aku mmg dah kene masuk.. apa nak buat.. aku neh cepat je kesian... dah x da org nak main.. aku pun kene laa.. erm.. malas nak cakap2 dah... terima la kenyataan ... cik saidatul nadirah akan main futsal tuk kejohanan makswip.. aku mmg x leh blah men futsal.. aku mmg x de bakat.. aduyaiii... cane la aku nak cakap.. susah.... mmg susah... susah.. susah.. susah.. hish.. menda neh boleh buat aku jd tension gak....

esok ade meeting ngan dept contractor... bos aku x nak join.. die merajuk..siap nak cuti esok.. hahaha... sebab ape aku pun x tau.. jadi mmg aku kene attend meeting tu dgn kak haida ngan diana.. mesti nak ty pasal plbk on9 tu.. aku dah ade jawapan dah... bos suh cakap... x tau siap bile.. hahaha.. siot jer.. x kan la aku nak jawab camtu.. aduyaii... bos... bos...lagi satu tension.. kene pikir ayat baik py

tadi mase lepas training futsal duk la melepak tgk budak laki maen plak.. tetibe je nampak orang yang jalan depan aku tu macam aku kenal.. aku pun jerit..."kak ju".. heheheh.. mmg sah la.. tu kak ju.. kak ju exclassmate aku mase buat dip kat ito dulu.. huhuhu.. dalam banyak2 tempat aku pergi... rezeki jumpe kak ju kat situ.. mmg best la borak2.. dekat sejam lebih gak la.. aku siap bagi bisnes kad cidb aku.. hahha. almaklumla.. aku bukan bos2.. jadi x de org nak pun bisnes kad tu.. aku bagi kawan2 jer la.. hahahha... mmg dasar poyo...

aku baru perasan.. org yang main futsal ngan aku, aku x tau nama dorang pun.. tapi mmg x da inisiatif nak ty.. nt mesti dorang ingat aku sombong.. hahah.. tapi bukan sume aku tak kenal.. ade la sikit2... dah la dorang sume tau nama aku.. erm.. mesti la.. aku kan buat lawak mengalahkan mr bean mase karnical cidb dulu.. sape yang ade situ sume tau la.. lawak bodoh giler... mmg sumpah malu sampai mati...


nota kaki: esok ader open house umah en abu.. erm.. ira !! sila makan free...tadi ader g open house kat jaring.. tapi x sempat nak upload gambar sebab sume dah transfer kat pc kat ofis... ni kat umah.. mmg x de la gambar

0 comments:

Post a Comment