»

Friday, October 23, 2009

meningkat dewasa

adakah satu kegagalan bile umur mencapai 22 thn masih x da lagi orang cakap... "ira... i sayang u sgt" x pun.. "ira.. jom kite kawin"... hehhehe.. nampak macam kelakar kan? kenapa la ira ni tetibe jer cakap pasal benda2 ni... kenapa 22thn.. sebab saje nak mention esok hari jadi aku.. ah!!.. x excited langsung... aku dah besar.. aku rindu zaman kanak2 aku.. cepat betul mase berlalu...

hurm...nape aku tetibe cakap pasal cinte kan??? x da la... minggu ni je aku dgr 2 luahan hati kawan aku yang mmg ada masalah bercinta... as kawan yang baik.. aku sedaya upaya dgr cerita dan bagi nasihat yang aku rase ok.. susah la kan.. aku mane penah bercinta yang kaw2 py.. stakat cinta2 monyet adalah.. mmg x patut pun bg nasihat..

tapi aku tau.. kawan2 aku nak ade org dgr masalah dorang jer.. mungkin dah larat nak pendam... aku cube jd listener terbaik buat kawan2 aku.. huish... sampai 1 pg tu.. duk dalam kete... dah menguap banyak kali jgn cakap la...hurm.. cane la nasib aku nt....doakan yang terbaik je la...


" Selamat Hari Lahir ke - 22 "
Saidatul Nadirah binti Khasim


esok genap umur aku 22th.. wah.. mase mmg sgt cepat berlalu.. aku pun kdg2 x sedar dah sejauh ni... dh setahun aku ke negeri org cari rezeki.. cr ilmu.. aku harap semua berakhir dgn baik...

untuk family.. thanks to support ira smpi skrg.. especially mak.. syg mak sgt2... mak penasihat yang terbaik, kawan terbest n sume yg best2 la.. walaupun anak mak ni jer yg selalu x best, degil, keras kepala.... hahhaha.. tq kerana membesarkan ira slama 22 thn.. untuk abah, abg n adik.. thanks la jugak berhidup dan terus bertahan hidup dgn kakak selama 22tahun... doakan kakak.. dan selalu doakan kakak... itu saja yg ira mintak... yang lain nak bagi pun boleh...

untuk kawan2 yang mengenali... aku nak berterima kasih kerana sudi berhidup dgn aku walaupun dalam masa yang singkat.. aku x harapkan ucapan atau hadiah yang mahal.. cume aku harap korang doakan aku terus hidup dalam keadaan baik, tabah,dapat jodoh yang terbaik, panjang umur, sihat, berjaya habiskan degree, dan capai impian aku... doakan eh!!!.. harap permintaan ni x berlebihan... aku juga doakan yang terbaik tuk korang sume.. amin

2 comments:

Post a Comment