»

Thursday, October 15, 2009

kentang goreng???

tgh hari tadi mmg giler ah aku teringin nak makan kentang goreng... angin meroyan mane tah masuk dalam badan aku.. aku pun tak tau.. gile eh aku neh... untuk minggu nie 1st day aku x pose.. dari hari isnin sampai rabu aku direct pose.. hahahha.. dah tu x pose... aku pun melayan nafsu makan aku.. aduyai.. ira.. ira...(aku pun mengeluh ngan diri aku)...

pagi2 lagi sampai je opis.. lepas punch kad, pasang kiosk aku terus je ajak kwn aku g makan kat zek... hurmm.. aku g tibai nasi lemak ayam + sirap ais.. pukul 8.30 pg tuh.. boleh aku makan berat2 giler.. masuk je opis mula la mate aku mengantuk... ai.. dah perut kenyang.. mata pun nak pejam la...

lunch pulak aku ajak diana turun bawah beli buah.. aku beli buah mangga muda + soya ais.. time ni la kau meroyan teringin nak makan fries... padahal nak makan buah pun perut aku macam dh kenyang... aku pun pelik.. apsal nafsu aku menjadi2.. hahha

petang balik je keje aku pun g beli megi goreng + popia kat kedai depan umah aku.. makan sampai muntah beb!!!.. gile betul... aku rase kalu aku puasa mesti jadi lagi berhemah.. ni sumbat sume dalam mulut.. sampai muntah.. ish2x.... malam nie aku sakit perut.. mungkin perut aku dah marah.. makan banyak2.. die tak larat keje.. gasak ah aku... aduyaiii

tadi aku dh anta surat nak mintak cuti tanpa rekod tuk final exam..aku cuti 2 hari je memandangkan 1 hari lagi exam jatuh hari sabtu... disamping tu aku ade amek cuti 1 hari tuk study math.. aku mmg x leh bla buat math.. susah beb!!.. asal la otak aku lembab.. hahha.. duk kira sifir pun terkial2.. padahal mase darjah dua bukan ker dah hapal dr sifir 1 - 9.. aku pun pelik.. x pun aku dah makin tua.. hahaha

arini kawan opis panggil aku samseng jalanan aka gangster... hahah..ye ker?? bukan aku stok budak2 ayu ker.. hihihi.... perasan.. dah la perangai macam jantan....

nota kaki: x jd pergi rumah terbuka kat restoran sri melayu.. transport opis x de.. dorang outstation g pahang.. x pe la.. sok ade jamuan raye cidb....... target aku malam ni nak tido sebelum pukul 9.30mlm.. dan malam ni aku sia2kan dgn x buat lagsung aku punya asgmnt.... aku sgt malas

0 comments:

Post a Comment