»

Friday, October 16, 2009

CIDB open house....

heheheh... entry ni mmg nak menunjuk-nunjuk kegembiraan aku dijamuan raya opis aku... tahun nie jamuan raya buat kat opis je.. tahun lepas lain la.. buat kat CCC... tapi tahun nie havoc... kaw2 py best...heheh.. disebabkan best aku pun nak menunjukkan gambar kegembiraan... tgk yer.. tgk yer.. tgk la yer...

bukan nak tunjuk kaki.. nak tunjuk kasut raye.. hehehe..

tingkat 7 mase tgh kosong la....






ni fisrt time aku sambut raye ngan cidb semeriah nie... buka gerai by sektor.. disebabkan aku bahagian IT aku semestinya join sektor khidmat pengurusan... sektor KP ada 3 bhgn la...admin, IT & kewangan... hehehe..

kalau main bola org cakap jaringan hatrik kan???? hehehhe... aku pun kire hatrik la.. dah la rumah sukan aku join dapat juara keseluruhan tahun ni...gerai sektor aku pun menang sebagai gerai tercantik.. hehhehe.. suka aku.. walaupun aku x da bg banyak sumbangan.. tapi ade la sket2... hehehe.. ok la.. dr ade yang x bg sumbangan langsung.... layan la gambar gerai...

gerai sektor pembangunan personnel & kontraktor

gerai koperasi staff cidb

gerai sektor korporat

gerai sektor teknologi & inovasi

actually ade banyak gerai lagi x capture.. seperti.. gerai CREAM, sektor bisnes, e-construct n cidb wpkl... gerai dorang pun cantik jugak.. tapi yer la.. dah turun naik.. turun naik aku tangkap gambar... ader jugak yang x sempat... hehehe...

x yah la nak caption... sila la bace...

n gambar seterusnya sume gambar gerai kami......






heheheh.. lagi cantik bila ira ade dalam gerai ni... hahha.. yang atas nampak kosong jer


mak yang ni kakak susun...

ini buktinya... hehhee

buah ni pun akak yang potong mak...

ini buktinya... hehhehe






the end...

hehehhe... sebenarnya ni x sampai separuh pun gambar hari ni.. tapi kang kalu upload sume bosan la pulak.. hehehehhe.. esok pagi nak g joging kat titiwangsa ngan kwn... sok tghhari ader dicussion kat library.. malam nak g makan burger king n tgk cite papadom... hehhehe... pack jadual i.. hahha.. tapi enjoy kan...

nota kaki: minggu depan 2nd bos x da 3 hari.. g kursus katenyer... heheh.. merdeka.. merdeka... plbk on9 tu x jd buat inhouse... outsource.. sebab dept contractor nak cepat.. n x de staff nak buat.. xkan aku sorang.. boleh mati...aku pun bukan teror sgt buat gune cake php.. nak tgk kek hancus leh la... hahhaha

0 comments:

Post a Comment