»

Saturday, October 3, 2009

handle stress

sejak kebelakangan nie banyak benda yang aku pikir... sume benda ni buat aku betul2 jadi stress... dengan benda2 jadi kat opis.. dengan rumah... dengan study... banyak benda yang aku x puas hati... erm.. mmg patut la banyak org yang suka keje sendiri.... lagi banyak kepala lagi banyak kerenah.. aku kadang-kadang rase aku belum cukup dewasa dari segi mental tu lalui semua nie.. aku masih nak jadi budak perempuan yang happy hang out ngan kawan, tgk wayang, gosip2 pasal dak laki....heheheeh.. aku x nak jadi wanita yang ader banyak komitmen.. keje 8 to 5, gosip2 dasyat macam makcik2, dengki2.. eeeii...aku jd stress mcm nie sebab aku skrg hidup dikalangan org dewasa.. perlukah aku hidup dan berubah jadi mcm dorang.. aku pun pening betul... hurm....

lately schedule aku mmg pack.. hidup adalah pilihan.. jadi aku yang kene pilih... banyak event yang bertindih.. aku mmg x free weekend sebab aku ada kelas... and banyak event yang perlukan komitmen aku mase weekend.. jadi aku kene pilih ah!!!...jadi aku pilih kelas.. fullstop. tolong jangan bagi cadangan yang tak bernas suh aku ponteng kelas pada benda yang langsung x menjamin masa depan aku....

boleh x aku nak gelak sepanjang malam tuk hilangkan sume stress aku.. boleh x aku nak pikir benda2 yang best2 jer.. boleh x aku nak pegi jauh2 tuk release tension aku.. n then baru aku balik... sebenarnye... aku dah ada di jalan yang betul.. tapi mmg la.. nak dapat kesenangan mesti banyak dugaan.. dan ini la dugaan yang aku kene hadapi..

dari rungsing2 pikir masalah.. baik aku layan video gile2 kat youtube.. hahah.. bubai

nota kaki : serabut je aku punya lagu kat blog neh.. aku nak tukar

0 comments:

Post a Comment