»

Thursday, October 1, 2009

die rindu kat aku....

hahahaha.. memang aku merajuk.... dah dekat seminggu aku mmg malas nak amek tahu.. padahal aku rindu jer... tapi malas la.. asek2 aku je sejuk... kadang nak jugak tunjuk sket... walaupun x panas... hahhahaha... tadi die call gak aku.. hahaha.. nampaknye die rindu sama aku...mungkin boleh buang sume pransangka buruk aku... die masih sayang aku...

erm.. dah alang2 post entry...
arini kat opis ada benda yang buat aku panas... ada ker??? bukan aku tak buat kerja langsung.. berjalan gak sistem aku.. ala.. orang neh mmg suke kondem org.. die je banyak dan rajin buat keje... org2 baru nie ade jer x kene... malas tu aku ngan nyamuk2 neh... kpd kawan2 ku.. yang x sabar sgt nak keje.. nt korang mesti lalui.. kat opis (terutamanya goverment) mmg banyak nyamuk2.. yang penting kite x buat salah.. buat keje kene ikhlas... bukan nak kene tunjuk kat org... kalu betul2 nak tgk aku buat keje.. meh la duk seblah aku 8 to 5... mesti ko tau ape aku buat... aku sebenarnye x de la marah sgt... tapi aku rase mcm x adil... ah!!!.. sape yang dgr kan aku ckp... sape lah aku...

kelmarin kak an ade ajak aku men futsall tuk CIDB tuk makswip.... hurm.. biar betul.. die betul2 tgk x aku men futsal mase karnival cidb aritu.. aku rase die mesti silap org.. aku mmg x pandai maen.. dah la takut bola.. kalu ajak men netball tu okeh la.... aku mmg penah main smpai peringkat state.. hahhahaha.. poyo.. membangga diri...tapi futsal mmg time nak karnival tu la baru nak men... tapi time game tu aku ade kelas.. yelah.. dorang buat weekend... mmg x la aku nak join.. kelas lagi penting beb... hahhaha.. tgk la cane nt... benda nie tak finalized lagi... mane ah tau.. dorang dapat care org lagi baik.... aku picisan jer... hahahah

nota kaki : arini aku segar sgt... maybe aku gelak2 banyak... malam nie x ngantuk.. fuh.. best2.. nak buat asggmnt..
nota kaki tangan: aku rase nak tulis entry manyak2... tapi x der ape nak citer.. cane????... hormon aku dah naik gile la neh.. tetibe je rajin.. hahahha
nota mulut : korang perasan x... kadang2 aku gune "aku".. kdg2 "saya"... korang faham kan??? aku mmg giler sket... mungkin aku lepas neh gune "aku" je lah... senang.. macam aku ckp ngan diri sendiri....

0 comments:

Post a Comment