»

Saturday, October 10, 2009

close house

aku x der diary.. dan aku x anggap blog aku diary.. sebab bg aku diary adalah private.. aku seboleh2nya x nak org baca diary aku.. aku x nak dorang tau apa yang aku pikirkan... aku suka sape, aku marah sape, aku nak beli ape... sebab aku rase aku ada kebolehan tuk express pada org yang aku nak bg tau ape yang die patut tahu pasal aku...sebab bg aku bukan sume kite boleh share.. aku ada bace beberapa blog yang marah pasal ader org kondem blog dorang... pasal penulisan dorang... mungkin dorang tulis detail sgt.. dan buat org yg terasa tu marah.. hahah.. siapa makan cili die la terasa pedas... tapi bagi aku dorang ade hak nak cakap aper pun.. mungkin dorang bukan jenis yang berterus terang kat depan2..

lately ni kerajinan aku tuk buat sume keje turun smpi 90%... huh.. banyak jatuh tuh.. aku pun x tau.. aku langsung x der mood.. nak buat keje kat opis.. nak buat asgmnt... nak buat sume benda... tapi nasib baik mood aku nak puasa x ilang.. aku dapat 5 hari... ada satu hari lagi....

kurang je dari 10 hari.. aku akan sambut besday yang ke 22... hurm.. aku rase aku mcm x de kejayaan aper2 pun stakat nie... aku masih rase x puas....aku kene letak target dalam hidup aku.. mungkin ape yang aku akan jadi dalam masa 5 tahun dr skrg atau 8 thn atau 10 thn... tadi mase sembang2 ngan housemate... aku bg tau die.. target aku nak kawen umur 30thn.. dan die mcm x stuju jer.. tapi aku rase ok jer.. bayangkan.. skrg umo aku dah nak masuk 22.. dalam masa 8 tahun lagi aku kene pulun tuk kumpul atau dapatkan ape yang aku nak. huish.. mcm x cukup je mase... aku nie x de la perfectionist.. tapi..

alah.. tu target aku jer.. mane la tau.. takdir di tangan tuhan... mane la tau anak raja datang meminang aku tahun depan.. kan aku dah kene kawen.. hahhaha.. x leh blah mimpi..

minggu lepas aku ader pegi 2 rumah terbuka... rumah terbuka jaring ngan tumah terbuka en abu... sebab makanan raye lebih kurang sme jer aku x capture sgt.. kalu korang teringin tgk cari jer la kat google.... tapi aku ada la amek gamba sket.. layan jer la...

nota kaki: esok ader invitation rumah terbuka BIT kat restoran sri melayu jln conlay, jumaat jamuan raya cidb.. sektor aku tema arabic.. hah!! makan sampai lebam.. kalu bulan pose leh turn 8 kilo.. raye naikkan 10 kilo.. baru raye namanye.. hahahah










0 comments:

Post a Comment