»

Monday, August 17, 2009

loser

mase tgh jalan dgn diana nak pegi beli buah waktu rehat jumaat lepas saya dapat call dr emak.. emak bg tau ader berita baik.. hurm.. suspen gak la mase tu.. mak bg tau yang saya dapat surat interview kat upsi.. post sme ngan post sekarang... tapi yang mengindahkan lagi news tu adalah jwtn yang ditawarkan tu tetap...

sebelum nie boleh dikatakan setiap hari saya akan call mak tanya samada ada tak panggilan temuduga untuk saya.. sebab saya selalu letak alamat rumah kat kg... kat kl neh tak ingat la alamat.. nasib baik jalan balik umah ingat.. kalu tak.. naya la...

tapi bile terima tawaran nie kenapa la hati saya sangat berbelah bagi untuk pergi interview nie.. otak saya bekerja sangat kuat.. mengeluarkan alasan.. kenapa saya patut pergi dan kenapa saya tak patut pergi...

dan keputusan secara waras : saya tak akan attend interview

mase buat keputusan tu saya dah fikir sehabis baik.. dan saya sangat berharap keputusan yang saya buat tu betul.. saya dah korbankan segalanya untuk berada di sini..

tapi petang tadi ader orang UPSI call tanya tentang interview tu.. saya bg tau yang saya tak attend interview tu.. dan die kate it's ok... tapi saya rase macam loser pulak.. macam mengalah sebelum pergi berperang...tapi ... ah.. ira .. x da tapi2 lagi... teruskan...

0 comments:

Post a Comment