»

Monday, April 20, 2009

x dapat cuti lagi!!!!

akhirnya.... aku sekali lagi gagal amek cuti minggu depan.. training yg sepatutnya start 20 - 23apr ni x jdi... sebab trainer ader masalah n tak dapat hadir tuk training kiteorg... jd training cake php dorang akan buat pd 22-24 apr + 27 apr....

sepatutnya 27 apr tu aku cuti.. aku nak amek cuti.. nampaknya x jd la lagi aku py plan... kak haidah kate x per la.. kalu awak nak cuti... cuti jer la... tapi adakah aku patut cuti.. sedangkan aku nak g tuntut ilmu.. lagi pun aku cuti sekadar nak rehat2 jer.. nak menghabiskan cuti.. lagi pun kalu aku tak attentd last day training tu aku tak tau lagi bile nak dapat peluang camtu lagi ... rugikan....

tapi tu la ... maknanye aku kene arrange balik la program yang dah plan ngan abah.. cadangnyer nak g jomheboh kat tldm lumut... ingat nak g ari ahad.. then nak amek cuti la isnin tu.. tapi.. apakan daya.. kene la g ari sabtu... walaupun syazirah sukan.. lepas sukan kite terus g yer.. dik!!!... hahahah..ko x payah la nak sukan2.. bukan menang pun.. kalu menang pun dapat tupperware jer.. akak ko ni dah cukup kaye nak sponsor tupperware kat ko....

aku mmg slalu jer tak bernasib baik pasal cuti2 nieh.... aku dah banyak kali batalkan plan aku nak cuti... kene mandi bunga la neh.. hahahah.. mmg hampeh tul... jadi aku akan cuti dgn bahagianyer pada 30 - 2 mei 2008.. arap2.. x cancel lagi.. AMIN

3 comments:

bB sYasYa said...

hehhe..cian ko :P

**__AkuStiKa__** said...

erm long time no see...rindu nyer k.long kat ira..cian tak dpt ct..takpe...nanti minggu dpn ct hr buruh ira balik la erk..hehehehehe..miz u so much...

ira said...

rindu ngan kak long jugak..
datang karai x 2 mei nie...
ader org nak tunang....

Post a Comment