»

Thursday, April 9, 2009

siapa tag saya????

sedang berjalan-jalan melewati blog2...
aku terasa macam nak menjawab tag...
tapi siapa yang telah tag ak???
jawapannya....---> tiada siapa
tapi dgn semangat luar biasa yang jarang aku rasakan..
aku pun copy lah dr satu blog tag nie..
dan dengan tak malunya aku jawab... hahahah...
kalu org suh buat.. selalu aku tanak...
nie nape rase gatai nak buat???


1. Bekas kekasih saya adalah
Khairul Riduan.. yeke..(dia yang ckp)

2. Saya sedang mendengar
Hatiku Kau Sakiti - Rossa

3. Mungkin saya patut :
Makan ubat.. pagi tadi suda miss... nt lelah sy menyerang kembali

4. Saya suka
duit...duit..duit.. sebab tu saya kerja cari duit

5. Sahabat-sahabat baik saya
mereka yang sudi kawan dan menyanyangi saya ..(heheh.. ada ker?)

6. Saya tak paham
i-SPAA.. sy yang kene pergi tuk konfigurasi kat KKR mg dpn.. kenapa saya???

7. Saya kehilangan
opah tercinta

8. Ramai yang berkata
'suka nyanyi kuat2'

9. Makna nama saya
Saidatul = Penghulu.... Nadirah= berseri-seri
Penghulu berseri-seri la..(berseri x???)

10. Cinta itu adalah
ntah la.. belum merasai nikmat cinta lagi... mungkin sedang ingin mencuba

11. Di suatu tempat, seseorang sedang
buang masa kat office.. tanpa menghiraukan kerja-kerja yang ada

12. Saya akan cuba
simpan duit banyak2.. nak bwk maka abah g haji... nak beli kete, rumah.. ish2x..macam2 la..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud
forever...hehe.. bolehker?? cam translate jer..

14. Telefon bimbit saya
sony erricson w660i & w305i

15. Bila saya terjaga dari tidur
mengeliat...dan rase nak tidur lagi.. ngantuk arrr

16. Saya paling meluat apabila
tgk org yang perasan bagus... cam la pandai sgt

17. Pesta/Parti adalah
tgk tujuan la.. ader yg ok per...

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
erm.. saya x minat haiwan la...

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
sekolah menengah... kwn2.. dapatkah anda rasai apa yang ku rasa... RINDU

20. Hari ini
saya nak prepare tuk balik kampung esok...beshnyer

21. Malam ini saya akan
kemas beg nak balik kg

22. Esok pula saya akan
saya keje half day.. balik kg

23. Saya betul2 inginkan
sambung degree.. x kisahla.. part time ato full time

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
ala.. kesan jerawat nie x ilang lagi...

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan
pusat membeli-belah ... mau kering gaji aku

26. Makanan Barat atau Jepun
barat.. jepun x bape nak masuk tekak larrr...

27. Bilik yang terang atau gelap
gelap..

28. Makanan segera adalah
da muak la.... tapi teringin nak makan A&W

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
kak fida.. tadi en marwan cari...

30.Bila kali terakhir mkn pizza?
lame dah.. x ingat

31.Lagu terakhir yg anda dengar?
terlanjur cinta - rossa feat pasha

32.Apa yg anda buat selain selesaikan tag ini?
buat surat akuan terima kiosk maklumat CIDB

Selain nama sendiri anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
kakak.. sebab kalu mak panggil rase cam besh jer.. nape ek??

0 comments:

Post a Comment