»

Saturday, April 25, 2009

personaliti saya????

td mase tgh usha2 blog2 kenalan + blog org yg x kenal ( tp mcm da kenal sebab slalu follow blog dorang)...... aku terjumpe satu entry pasal personality diri kite... sebagai silent reader blog tu aku pun x tinggalkan aper2 komen.. tapi ader ciplak sket personality aku tuk aku publish dlm blog neh.. pada tuan blog tu.... jika anda terbaca entry nie.. saya mintak maap yer.. ciplak sket jer...



org yang lahir 24 okt - 11 nov die pegang kaler putih
besday saye : 24 Oktober 1987

1. You dream and have goals in your life
--> tepat sekali... aku mmg banyak sgt dream dan matlamat hidup.. kadang2 rase macam banyak lagi yang x lengkap dalam idup neh

2. Get jealous easily
--> sgt tepat... aiyak.. saya mmg kuat jeles.. tapi masih tercontrol lagi.. tak la sampai tahap membahayakan diri sendiri dan org lagi... jeles sekejap jer tau

3. Don't react to things easiliy
--> hahahah.. macam org x der perasaan jer kan... hahah.. ntah la.. agaknye ader sket tabiat cam neh

4. Different and sometimes thought highly by others
--> yang nie x tau la... tapi kalu pikir merepek dari org len mmg slalu la... kene ty org yang rapat dgn saya


0 comments:

Post a Comment