»

Friday, April 24, 2009

protect me....

baru je lepas bayar ptptn... bayar rm 100 jer... x mampu nak bayar banyak2... sebab bulan ni bajet nak beli kain tuk buat baju raye... hahhaha.. puase ganti pun x abes lagi.. buleh plak pikir baju rayer.. apa daa.. sempat lagi nak ganti.. 5 hari lagi tuh.. tapi mesti la kene beli cepat.. nanti nak hantar kat org suh buat.. nanti x sempat la pulak.. kene la bajet2.. bulan nie nak beli kain jer.. tuk mak.. adik.. ngan aku skali.. agak2 nak pakai boria ker ek!!!.. hehehhe.. x nak la.. kang x glemer la pulak.. baik ader motif sme2 tapi x serupa...

semalam mase drive moto balik keje..( buleh gune drive tuk moto ker hah!!!) ade rase cam stress la sket.. aku neh mmg la berani bwk moto kat kl nieh.. tapi aku nie mmg takut sket dgn kelajuan dan ketinggian yang agak melampau.. semalam.. ntah aper la nak jadi.. kak kl nie mmg sume org sgt pentingkan diri sendiri.. dah la laju.. pastu bawak kete cam hampeh jer!!!... sebenarnye x de jd aper2 pun.. selamat pegi dan pulang dari keje.. tapi agak sedikit stress di jalan raye..kan besh.. jadi anak org kaye... ader driver... tapi x per la... mak ngan abah pun da mmg best per....


"be honest, humble in ur job! May Allah always protect u.

aku doakan ko murah rezeki selalu ira..

semoga capai cita2 untuk continue degree. dgn jayanya."

kelmarin ada la chat ngan member2.. chat ngan linda pasal kete baru die.. chat ngan kak anul pasal kawen...hehehehe.. n chat ngan alif pasal life sekarang... yang beshnyer.. alif ader bagi kata2 semangat/doa la kot.. x tau la niat die.. tapi.. aku sgt suke.. walaupun x rapat sgt ngan die.. tapi ayat2 semacam nie sgt memberi perangsang tuk aku terus melangkah kedepan .. best kan....


0 comments:

Post a Comment