»

Friday, April 10, 2009

beshnya jadi YANEE

semalam lepas balik hantar diana ngan kak mai ke hentian putra...
aku call yanee... just tuk tanya die dapat posting kat maner???
n yang beshnya die dapat posting kat ipoh..
keje kat bangunan persekutuan dekat GM..
eiii.. beshnyer.. kalau la aku.. leh g keje same2 ngan mak...
kan..kan..kan... mak!!.. tapi mak mesti tanak.. suh aku g sendiri...

walopun aku rase cam besh... yanee.. plak.. x de rase besh sgt..
sebab die skrg tgh buat part time degree syariah kat UKM..
jadi weekend je die ader kelas...
tapi bayangkan cane la minah tu nak ulang alik dari ipoh ke bangi every week...
bile dgr aku rase pun cam tak sanggup..
hahahhah..
n aku suggest supaya die tangguh dulu sem..
n try keje bg sesuaikan diri dgn keadaan keje..
tapi x tau la.. ikut die la kan....

entry nie just nak wish CONGRATS je kat NORHIDAYANEE BT ATAN..
akhirnya kawan aku sejak dr sek rendah, sek. men ni dapat jugak apa yang diharapkan..
lepas nie da x yah la aku tlg carikan keje kosong tuk ko...
heheheh.. keje rajin2 yer sayang...

0 comments:

Post a Comment