»

Sunday, September 28, 2008

Tag

untuk memenuhi permintaan saudari cikhakunamatata aka pijah... dengan berbesar hati aku menjawab tag beliau... jgn x bce la plak...

1. aku ada satu tabiat buruk.. yang x patut dilakukan oleh org dewasa... x tau la bile leh buang tabiat tu ( tuk member2 rapat aku.. 4sure korang tau kan.. hahahhaa.. senyap2 k.. ) x leh publish kat blog... sebab aku sendiri malu ngan tabiat tu....

2. dalam adik-beradik aku.. aku la yang paling gempal, comel, n cute... apasal la aku sorang je len dr len.. dorang len sume slim2.. wakakaka.. nak jugak...

3. aku nie jenis yang cepat menangis... walaupun dr luar nampak cam tough je.. tapi ati aku meh lembut la jugak... kalu tgk drama melayu pun leh nangis.. inikan filem hindi yang memang tangkap leleh... memang leh bengkak mate aku....

4. pernah jd student upm seminggu jer.. ahahhaha.. pastu nangis2 nak keluar.. sebab salah pilih kos.. mmg peristiwa paling bengong dalam idup aku.. apadaaaaaaa.....

5. aku stat duk asrama dr aku form 1 smpi la form 5... pastu masuk uthm 3 thn merantau kat johor... rse cam teringin je dapat keje area2 ipoh n nak stay ngan family.. sebab aku dah malas la nak merantau... tapi ... apakan daya... rezeki kat negeri org jugak.... arap2 adala rezeki aku nt kat ipoh..doa-doakan la ek...

6. x sempat nak abiskan saat2 terakhir ngan opah kesayangan aku... sob..sob..sob.. sedih giler... opah aku meninggal mase aku tgh exam paper management kat ito.. jd aku mmg x sempat balik.. n sampai skrg aku rse sedih lagi... aku rindu sgt2 kat opah.... semoga rohnya dicucuri rahmat... Al -Fatihah....

7. selalu berangan aku menang sebijik kereta.. walopun x pernah masuk pertandingan yg kasik hadiah kereta... cane la nak menang... mahal la nak beli sendiri... nampaknya nek moto jer la..
sampai cukup duit nak naik kete sendiri

setelah aku senaraikan 7 fakta rawak tentang diri aku.. aku pun kehabisan idea.. actually aku neh org yg biasa jer n simple..... jd x byk sgt benda interested nak tulis... arap2 cikhakumatata berpuas hati la... ek...

1 comments:

p i j a h said...

wah! aku sgt berpuas atie..heheh.
tQ laling.. tapi... ada 1 ..
tabiat ape ek
aku tataw pong...heheh

Post a Comment