»

Sunday, September 21, 2008

hate this feeling

sungguh cepat mase berlalu... rase cam tadi jer br smpi rumah.. tp hakikatnyer hari ni da ari ahad..
n i have to go.. hahahha( macam la nak p jauh).. aku kene balik kl..erm..malasnyer... i love tg rambutan so much... smalam aku p soping ngan mak n adik.... so tired.. da mmg ktorg neh bukan yg jenis soping lame2... tp yg x best nyer sume brg aku kene beli sendiri.. mak kate kakak da keje.. da da gaji.. wawawaw.. aku x kisah la pasal duit tu... tapi rase cam da besar n dewasa.. alar.. aku susah la nak describe apr yg aku rse skrg.. mmg hepy aku dapat berdikari n belanja family aku dgn duit aku sendiri.. tapi rase lum puas jd anak mak... mcm dulu....mak slalu ty.. akak nak bju aper???...warna aper???... kasut nak beli kat maner???..... tapi aku kene sedar... bukan depan aku da 21 thn... n i have to face it...nak x nak.. inilah proses kedewasaan yg sume org akan lalui...rase cam cepat je mase berlalu... sgt2 cepat.... tomoro ... kene buat rutin biasa... g keje 8 t0 5.... but i'm hepy to learn about new thing... mmg btl.. keje langsung x sme ngan blaja... php yg core giler-oracle-drupal-oracle finance- putty-cisco (walaupun bukan sume yg kene aku tau... tapi rugi beb kalu x nak amek tau )n bla...bla..bla... boleh ke aku neh????...... tepuk dada tanya selera

2 comments:

adnilsa said...

ye la ira..
sekarang pun aku dah rase erti kedewasaan ini..
aku pun macam x caya cepatnya masa berlalu..

ira said...

a'ah kan..
kalu x hari ni pun..
one day mesti rase jugak feeling neh...
tp x per la..
warna warni kehidupan

Post a Comment