»

Wednesday, September 3, 2008

stat keje

erm..
hari nie genap la 3 hari aku melapor diri kat cidb (Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia).... setakat nie mmg la tak der aper2 lagi keje yang aku kene buat.. ye la...meja sendiri pun tak de lagi kat ofis neh.. kebetulan plak mase aku masuk ofis neh tgh renovate... x tau la bile siap.. tapi kemungkinan lepas raye la kot.. nampaknye aku duduk kat makmal jer la sepanjang bulan pose neh....
1st day..
aku lapor diri 2 sep.. 1st day x der aper2 la sgt.. just die bg briefing pasal peraturan ofis ngan gaji, cuti...n bla..bla..bla.. n time tu la aku berkenalan ngan 3 lagi staff bru cidb yang sme pangkat ngan aku... kak yana, izan dan kak fida... kalu ikut umur kire aku la yang paling junior skali kat sini..
2nd day...
hahahah.. 2nd day jer aku dah buat hall.. aku terlambat smpai.. dan buat sekelian kalinye punch kad aku kaler merah.. hahahah.. memang giler ah... baru je masuk dah merah.. tapi aku buka sjer2 lambat.. keluar rumah sme jer cam smalam.. tapi aku buat hal lak.. lif kat umah aku rosak.. jd terpakse la aku turun tangga.. nasib baik tingkat 6 jer umah aku.. itu belum kire parking 4 tingkat..kire2 aku turun dalam 10 tingkat la.. huh!!!.. memang siot jer.. da la bulan pose.. pastu ofis lif nak naik ofis plak ramai..kalu ikutkan aku da smpi 7.55pg... tapi byk sgt halang.. punch kad aku pun merah..hahah..8.04pg.. xder la lambat sgt kan...
3rd day...
hari ketiga sebenarnyer aku x lalui pun lagi.. bru jer smpi td pukul 7.22pg.. hahahah.. gilernyer awal..org pun x der lagi.. aku ngan akak tu jer...yelarr.. arini aku kuar awal sket... sebab semalam punch kad aku da merah.. tapi sok aku x nak la buat cani lagi.. awal sgt.. aku ngantuk arrr....

2 comments:

irah_Ni said...

WAHHHH...
IRA DAH ADE BLOG SEHH...
KEEP IT UP GIRL..
SLALU2 LAH UPDATE EKK..

ira said...

hehehhe..
blog yang x bakal bersawang..
aku kan insan paling rajin..
hahhaha..
rajin merapu

Post a Comment