»

Friday, September 19, 2008

19 ramadhan / 19 september

--> today i balik kg... heheheh... best2..x sabar2 rasenyer <--
--> bwk balik 1 beg galas dgn frame konvo aritu.. mesti berat <--
--> pukul 10 pg td g ceramah agama.. Alhamdulillah.. menambah pahala <--
--> rehat g masjid jamek.. cdg nak cre payung.. tp x der yang berkenan <--
--> tetiba tukar plan g keramat.. g umah yana sambil tgk2 umah yg aku nak sewa..erm..bleh thn gak <--
--> pastu masuk ofis lambat..hahahha...3.11ptg..heheheh..nasib baik x kantoi <---
p/s: now listening BALIK KAMPUNG - Allahyarham Sudirman.. (hati girang)

4 comments:

Anonymous said...

oi mak incik..ngapan nggak britau akuk..kamuk adak blog..heheh

samat ari rya iRa...

ira said...

heheheh.. secret la..
nak test korang dpt cre x blog aku neh....
ceh2x..
teror2 sume kwn aku...
kan da dapat cre

bB sYasYa said...

ira!!aku nmpk beg UPM 2..aku pun ade
uwek ;p

ira said...

heheheh... aku kan xstudent upm...
4sure la ade ....

Post a Comment